Кількість
|
Вартість
|
||
|
Рисові кульки в школаді 20 мм, (17 шт, ≈ 50 г)
Рисові кульки в школаді 20 мм, (17 шт, ≈ 50 г)
Отримувач
ФОП Шпак Анна Олександрівна
IBAN
UA283220010000026005330156378
ІПН/ЄДРПОУ
3830802865
Акціонерне товариство
УНІВЕРСАЛ БАНК
*в інших банках може не підтягувати, в такому випадку, данні вручну вводите
- Призначення платежу (Оплата за товар, Прізвище замовника)
Отримувач
ФОП Шпак Анна Олександрівна
IBAN
UA053133990000026000020208067
ІПН/ЄДРПОУ
3830802865
Назва банку: Запорiзьке РУ АТ КБ "ПриватБанк"
*в інших банках може не підтягувати, в такому випадку, данні вручну вводите
- Призначення платежу (Оплата за товар, Прізвище замовника
За попередньою передплатою 200 грн, мінімальне замовленя від 700 грн
Повернення та обмін
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар, у котрого є чек;
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту так само за фізичною адресою - ВКАЗАТИ ВАШУ АДРЕСУ
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.
Ми з радістю допоможемо вам у виборі товару, ви можете звертатись до нас в інстаграм @zefirka.zp.ua або за телефоном +380 (73) 601-73-70