Кількість
|
Вартість
|
||
|
Лимону пудра Fruityland
Нова пошта
- (від 55 грн, термін 1-3 дні в залежності від вашого місця знаходження. Всі відправки з міста Запоріжжя)
Кур’єром Нової пошти
- (від 90 грн, термін 1-3 дні в залежності від вашого місця знаходження. Всі відправки з міста Запоріжжя)
Укрпошта Стандарт до відділення
-
(від 38 грн, термін від 2-х днів в залежності від вашого місця знаходження. Всі відправки з міста Запоріжжя)
Укрпошта Експрес до відділення
- (від 35 грн, термін від 2-х днів в залежності від вашого місця знаходження. Всі відправки з міста Запоріжжя)
Укрпошта Експрес кур'єром
- (від 70 грн, термін від 2-х днів в залежності від вашого місця знаходження. Всі відправки з міста Запоріжжя)
Самовивіз
- Безкоштовно, забрати можна З 09:00 до 16:00 з Пн по Пт, м. Запоріжжя, Гоголя 163, Магазин Zefirka Shop.
- Оплата за реквізитами (Монобанк)
Отримувач
ФОП Шпак Анна Олександрівна
IBAN
UA283220010000026005330156378
ІПН/ЄДРПОУ
3830802865
Акціонерне товариство
УНІВЕРСАЛ БАНК
*в інших банках може не підтягувати, в такому випадку, данні вручну вводите
- Призначення платежу (Оплата за товар, Прізвище замовника)
- Безготівковий розрахунок (для ФОП, ЮО, ТОВ)
Отримувач
ФОП Шпак Анна Олександрівна
IBAN
UA053133990000026000020208067
ІПН/ЄДРПОУ
3830802865
Назва банку: Запорiзьке РУ АТ КБ "ПриватБанк"
*в інших банках може не підтягувати, в такому випадку, данні вручну вводите
- Призначення платежу (Оплата за товар, Прізвище замовника
- Онлайн-оплата банківською карткою (WayForPay)
- Післяплата від Нової пошти
За попередньою передплатою 200 грн, мінімальне замовленя від 700 грн
- PayPal (для оплати з закордону)
Повернення та обмін
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар, у котрого є чек;
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту так само за фізичною адресою - ВКАЗАТИ ВАШУ АДРЕСУ
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.
Ми з радістю допоможемо вам у виборі товару, ви можете звертатись до нас в інстаграм @zefirka.zp.ua або за телефоном +380 (73) 601-73-70